Thursday, February 26, 2009

AI V

EMERY!!!

NATAK-AN KO AH!!! bwisit ngaa kinanlan gid ya b magpili between kay Megan kag Kris Allen??? teh kanugon naman sang akon text vote!!! SHET!!! ANO NI YA MAN??? mga manok ko ya nagkalataktak! i liked Kris coz he sang Man in the Mirror, although i think that it was not a great, great performance. gwapo man gid sya gle Emz... hahahahha!

emery, did you see sang si Kris na lang kag si Megan sa stage, tapos gin kayo ni Megan iya hair, gin tapi ya bala palikod k dba laba iya hair, tapos gin buligan sya ni Kris? KILIG KO AH!!! THEY LOOK SOOOOOO CUTE TOGETHER!!! KILIG GID KO!!! HAHAHAHA! tane maging sila!

i think Megan was good and i think she picked a good song coz it suited her voice (she has a really, really nice voice!) but was not really stellar, although she was soooo cute with all her awkward movements and baby doll dress and stockings. hehehe. she better be back for the wildcard show!!! with Anoop!!!

who else? hmmm. Adam Lambert. i guess he sang good but i'm still not sold on him. daw permi lang sya ya ga birit-birit, daw muna na lang pada-ug nya permi. maybe i'm just partial to blues/jazz/soul type of voices. hehehe. like Megan's. and Camile Velasco.

aaaaand... Allison. now her, i like. although she's also birit to death, she has that husky texture to her voice. she's the one with the reddish/purplish hair i was talking about before.

as for the others, they are forgettable. hahahaha. and for next week, i'll see how the blind guy and lil rounds will do, and that nerdy guy who sang off with Cody on the last day of hollywood week. i'm not voting anymore. HMPF!

1 comment:

hailqueenemery said...

zao!

told ya.. gwapo gd man.. ahaha

nyahahah!
later ko pa matan-aw na dri.. ah really?lol excited man ko maglantaw ah. hambal ko gd madala si kris ko mu.. yay!.. nag-obra na ko gne thread na ya sa pinoyexchange.. ako gd ang thread starter.. the kris allen nation and title.. nyahah! damo na nagpost.. lol..

cge lang.madala gd na si megan for sure..

wed, thurs, and friday next week ang idol zao.. basta three days straight.. kay ang last day.. wildcard na!

baw daw nami da luapd para vote lang kay anoop and megan ah..

pero dako gd na ila chansa kay sila man ang ga fourth place sa ranking pirme.. hehe

bati ku gleng kno married na si kris?.. ambot lang ah.. hisa-on lang na guro ang nag pagwa sang umor nga na.. nyahahah!!

weeeeeeeeeeeeeeeee